Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Dagarna går alldeles för fort !

Av Anna G - 11 maj 2013 10:49

Jo jag har tänkt de senaste dagarna sen vi kom till lugnet att jag skulle sätta mig å skriva lite men dagarna är proppade med saker att göra här ute i lugnet.. Jag har inte ens hunnit läsa min skvallertidning å endast bara börjat på ett korsord i tidningen. ja man tänker att åå efter frukost när lilleman sover så ska jag sätta mej ute med en kaffe å tidning men nej så blir det ju inte..

Hittills har dagarna fyllts med god grillad mat, promenader, prat med mannen å gos å lek med lilleman..

igår så pumpade mannen upp luftmadrassen så lilleman fick ligga ute i friska luften å sova å gissa om han njöt.

han har ju så mkt att titta på för grannarna har 3 hundar å en massa barn som springer förbi han sprattlar som en fisk på land när han ser djur å barn =)

 

Å jag höll på att bli galen här igår en dygnscampare har 2 st hundar och matten till dessa TJATAR Å TJATAR Å TJATAR på en av hundarna - sitt B, ligg B, kom B , sluta B utan att hundstackaren gör något men den större av dom släpper de lös så den flög på en året runtare här igår kväll.. Ja man ser å hör mkt såhär på en camping =)

 

Jag saknar dock min äldsta son å det känns att familjen ej e komplett, men han ville umgås med sin storebror så han är hos sin pappa denna helg. i morrn så får jag även krama om honom =)

 

Nu så ska vi ta kameran å ta lite bilder, de är å sjösätter de stora båtarna i hamnen idag så nu ska det gluttas å promeneras.. Ta hand om varandra <3

 

 

 
 
Mellton

Mellton

11 maj 2013 11:18

Låter härligt slappt:)
Hoppas ni får en bra dag, trots okompletta familjen
Kram Mellton.

http://Www.mellton.com

Anna G

11 maj 2013 14:55

Tack å desamma till dej, hoppas dagen blir bra ..

Kram Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna G - 28 maj 2013 22:04

Ja får man gå å lägga sig nu ? Idag har det varit blandning mellan stress å motion .. Jag började morgonen kl 8 med att jogga å pw.a Sen in käka frukost, duscha å mys med bebis =) Sen ner till en av mina mostrar hämta säng, hjälpa henne handl...

Av Anna G - 26 maj 2013 22:44

Ja fy fasen jag tycker inte alls om söndagar, söndagar menas med att då måste vi lämna smultronstället å fara hem till alla jäkla måsten som finns så fort man sätter foten över tröskeln. Men men så e ju faktiskt livet, ja när vi kom hem så bytte ja...

Av Anna G - 22 maj 2013 23:00

Idag kommer jag lägga mej rätt så stolt tack vare joggingturen på morgonen å den raska kvällsprommisen men samtidigt lite tung i hjärat. ag är besviken, riktigt besviken på människor både vänner och en som står mig mkt nära. Jag tänker fanimej lyss...

Av Anna G - 21 maj 2013 22:06

Här sitter jag å gnäller i soffan över att jag är trött på mina minst 14 extra kilon som sitter som smäck efter graviditeten, Samtidigt som jag tittar på Biggest losser.. Ja jisses vilka kämpar å de gör något åt sin övervikt. Plus att de skulle vara ...

Av Anna G - 19 maj 2013 13:59

Jaha då sitter jag i bilen på väg hem igen, hem till en jädra massa tvätt å så måste det städas oxå. Jo jag brukar fixa det mesta innan vi åker ut men det blev bara inte av denna gång. Jag har haft en otrolig helg med massa god mat å lite öl, förut...

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards