Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Du härliga Fredag :)

Av Anna G - 17 maj 2013 16:39

Ja visst är det helt underbart med Fredagar trots att man "bara" går hemma. Men det är ju så hela familjen samlad och är det fint väder som nu så är alla utomhus. Just nu så sitter jag å mina pojkar på stranden medan min man och systers äldsta dotter passar fotboll..
Ja de e bra härligt här i vårat lilla paradis, dagarna består av promenader, lunch utomhus, fotboll, freesbee, badminton, grillat grillat grillat.. Mm idag ska mannen göra sina goda biffar med både lök, champinjoner å paprika till de blir det klyftpotatis å nån smaskig gegga :) jag är lite så att ju geggigare mat desto godare.

Jo idag ska ni få höra vad jag gjorde, jo tog jätte pattarna å mage å joggade lite :) 50 steg rask promenad å 50 steg jogg.. Ja de va inte så jätte långt men jag gjorde det. Det är dock jobbigt att jogga med vagn å att gå Högberget med vagn måste bränna minst 1000 extra kalorier :)
Nej hinner ej skriva alla ropar så här kommer en bild på min utsikt just nu
Ha nu en underbar helg å ta hand om er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna G - 28 maj 2013 22:04

Ja får man gå å lägga sig nu ? Idag har det varit blandning mellan stress å motion .. Jag började morgonen kl 8 med att jogga å pw.a Sen in käka frukost, duscha å mys med bebis =) Sen ner till en av mina mostrar hämta säng, hjälpa henne handl...

Av Anna G - 26 maj 2013 22:44

Ja fy fasen jag tycker inte alls om söndagar, söndagar menas med att då måste vi lämna smultronstället å fara hem till alla jäkla måsten som finns så fort man sätter foten över tröskeln. Men men så e ju faktiskt livet, ja när vi kom hem så bytte ja...

Av Anna G - 22 maj 2013 23:00

Idag kommer jag lägga mej rätt så stolt tack vare joggingturen på morgonen å den raska kvällsprommisen men samtidigt lite tung i hjärat. ag är besviken, riktigt besviken på människor både vänner och en som står mig mkt nära. Jag tänker fanimej lyss...

Av Anna G - 21 maj 2013 22:06

Här sitter jag å gnäller i soffan över att jag är trött på mina minst 14 extra kilon som sitter som smäck efter graviditeten, Samtidigt som jag tittar på Biggest losser.. Ja jisses vilka kämpar å de gör något åt sin övervikt. Plus att de skulle vara ...

Av Anna G - 19 maj 2013 13:59

Jaha då sitter jag i bilen på väg hem igen, hem till en jädra massa tvätt å så måste det städas oxå. Jo jag brukar fixa det mesta innan vi åker ut men det blev bara inte av denna gång. Jag har haft en otrolig helg med massa god mat å lite öl, förut...

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards