Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Anna G - 11 maj 2013 22:12

Vilken underbar dag detta har varit å är.

Långpromenad som slutade med vägen genom de söta små lammen, god mat (grillat såklart) trevliga människor runt omkring, glad bebis heeela dagen å kvällen, å strandhäng på em å kväll.. Ja helt otroligt men värmeskillnaden på stranden å uppe vid lilla tomten va enorm. lilleman har fått känna stranden mellan tårna å låg å myste på en filt å mannen tog första doppet idag.. Jo visst fan va de kallt men han va i men lika fort på land igen.

Man har hört glad barn, sjungandes berusade vuxna å skällande hundar under heela dagen. Vill man dra sig lite undan så finns det en sån otrolig miljö runtomkring med hamn, strand å promenadstråk på så avkopplad miljö.. Idag gick vi till ett favoritställe där man går genom fårhagar ner till vattnet å det är mkt fint där.

 

Just nu så ligger mannen då berusningen tog över =) lilleman är utslagen av all frisk luft å jag smuttar på en liten (läs medel stor) martini å lyssnar när grannen blir trött på sonens tjat å jag lovar den ungen kan tjata har vi bevittnat under de senaste dagarna, å gapa å skrika =) Så roligt att höra när en förälder börjar så himla peagogiskt å lugnt när de säger till sina ungar men det slutar med _ Är du inte tyst nu så får du sova i förtältet =) Jaaa tunna "väggar" i de på en camping =)

 

Det är så härligt med alla olika personligheter å åldrar å vissa slutar aldrig förvåna , ni vet speciellt den där som tror att han är ursnygg men han ser mer ut som en otvättad slusk med bruna tänder, jo han tror att han är så åtråvärd så varenda en som har en mutta mellan benen vill ha honom, ja å då spelar det ingen roll vilken ålder heller. MEN när frugan är här då gullas det med ungar, promenaras med hunden å dricker inte en droppe alkohol.. Ja om min man hade ett så grovt schitzofrent beteende då skulle jag nog ringa psykjouren å kasta ut fanskapet..

 ojoj nu är det tyst som i graven här så jag vågar knappt klicka runt på tangenterna så här bjuds det på lite bilder från dagen ..

Ta hand om varandra <3 

Å en sak till , det vore ju kul om ni kunde skriva nått för lite nyfiken e man ju på vilka som läser =) man ser ju att besökarna efter att jag fb länkat e ju betydligt mer =)

Så nu kommer bilder , natti natt ,,

 

Björken knoppar ut för fullt,,

 

Lilleman får känna sanden mellan tårna =)

 

 

Mannen e galen =)

 

 

Säkerhet är ju viktigt =)

 

 

ÄNTLIGEN är snön borta =) till å med en snö älskare som mej ser hellre strand nu =)

 

 

Änder som bråkar i vattnet ..

 

 

Fick med när de precis lämnade vattnet för att flyga iväg ..

 

 

Du underbara solnedgång <3  

   

 


 

Av Anna G - 11 maj 2013 15:16

             

Lite bilder på lillleman å omgivningen i vårat lilla "paradis" .. 

Av Anna G - 11 maj 2013 10:49

Jo jag har tänkt de senaste dagarna sen vi kom till lugnet att jag skulle sätta mig å skriva lite men dagarna är proppade med saker att göra här ute i lugnet.. Jag har inte ens hunnit läsa min skvallertidning å endast bara börjat på ett korsord i tidningen. ja man tänker att åå efter frukost när lilleman sover så ska jag sätta mej ute med en kaffe å tidning men nej så blir det ju inte..

Hittills har dagarna fyllts med god grillad mat, promenader, prat med mannen å gos å lek med lilleman..

igår så pumpade mannen upp luftmadrassen så lilleman fick ligga ute i friska luften å sova å gissa om han njöt.

han har ju så mkt att titta på för grannarna har 3 hundar å en massa barn som springer förbi han sprattlar som en fisk på land när han ser djur å barn =)

 

Å jag höll på att bli galen här igår en dygnscampare har 2 st hundar och matten till dessa TJATAR Å TJATAR Å TJATAR på en av hundarna - sitt B, ligg B, kom B , sluta B utan att hundstackaren gör något men den större av dom släpper de lös så den flög på en året runtare här igår kväll.. Ja man ser å hör mkt såhär på en camping =)

 

Jag saknar dock min äldsta son å det känns att familjen ej e komplett, men han ville umgås med sin storebror så han är hos sin pappa denna helg. i morrn så får jag även krama om honom =)

 

Nu så ska vi ta kameran å ta lite bilder, de är å sjösätter de stora båtarna i hamnen idag så nu ska det gluttas å promeneras.. Ta hand om varandra <3

 

 

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards