Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Anna G - 1 maj 2013 19:26

Jo det är ju så att jag aldrig blir nöjd med det jag åstakommer inom detta såkallade bloggandet, så nu har jag slängt den tidigare på tippen å börjar om på ny kula.

varför jag vill blogga ?  Jo det är så enkelt att jag älskar att skriva av mej å då jag på tidigare bloggar fått bra feedback av det jag skriver om så vill jag ju inte sluta heller.. det är ju så att jag är precis lika operfekt som du är ja för de e ju så att ingen e perfekt.. för att fy fasen så tråkigt det är med såna människor som i alla fall tror att de är perfekta.. =)

I denna blogg så får ni följa allt från min vardag som just nu är mammaldighet till min underbara lilla kille på 5 månader, mina nojjor, mina tankar å mina funderingar..

Å jag har intalat mej att denna blogg kommer fortsätta å inte kastas iväg efter nån månad utan nu köör jag..

Ja jag är som sagt 2 barns mamma till en kille som blir 11 år å en som är 5 månader, den minsta är verkligen en mirakel bebis å vi trodde aldrig att vi ens skulle få en bebis så lyckan är total.. jag är även gift men en man som är ja nästintill lika knasig å knäpp som mig själv..

ja jag fyller 33 på tisdag (hmm tror jag, ja den 7.e i alla fall) men jag känner mej fortfarande som 25..

Sådär då va jag igång (igen) men nu är det halv 8 hos mej så nu tänkte jag bli lite frestad =)

 

må gott å ta hand om er <3

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards