Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Du underbara dag ta aldrig slut =)

Av Anna G - 11 maj 2013 22:12

Vilken underbar dag detta har varit å är.

Långpromenad som slutade med vägen genom de söta små lammen, god mat (grillat såklart) trevliga människor runt omkring, glad bebis heeela dagen å kvällen, å strandhäng på em å kväll.. Ja helt otroligt men värmeskillnaden på stranden å uppe vid lilla tomten va enorm. lilleman har fått känna stranden mellan tårna å låg å myste på en filt å mannen tog första doppet idag.. Jo visst fan va de kallt men han va i men lika fort på land igen.

Man har hört glad barn, sjungandes berusade vuxna å skällande hundar under heela dagen. Vill man dra sig lite undan så finns det en sån otrolig miljö runtomkring med hamn, strand å promenadstråk på så avkopplad miljö.. Idag gick vi till ett favoritställe där man går genom fårhagar ner till vattnet å det är mkt fint där.

 

Just nu så ligger mannen då berusningen tog över =) lilleman är utslagen av all frisk luft å jag smuttar på en liten (läs medel stor) martini å lyssnar när grannen blir trött på sonens tjat å jag lovar den ungen kan tjata har vi bevittnat under de senaste dagarna, å gapa å skrika =) Så roligt att höra när en förälder börjar så himla peagogiskt å lugnt när de säger till sina ungar men det slutar med _ Är du inte tyst nu så får du sova i förtältet =) Jaaa tunna "väggar" i de på en camping =)

 

Det är så härligt med alla olika personligheter å åldrar å vissa slutar aldrig förvåna , ni vet speciellt den där som tror att han är ursnygg men han ser mer ut som en otvättad slusk med bruna tänder, jo han tror att han är så åtråvärd så varenda en som har en mutta mellan benen vill ha honom, ja å då spelar det ingen roll vilken ålder heller. MEN när frugan är här då gullas det med ungar, promenaras med hunden å dricker inte en droppe alkohol.. Ja om min man hade ett så grovt schitzofrent beteende då skulle jag nog ringa psykjouren å kasta ut fanskapet..

 ojoj nu är det tyst som i graven här så jag vågar knappt klicka runt på tangenterna så här bjuds det på lite bilder från dagen ..

Ta hand om varandra <3 

Å en sak till , det vore ju kul om ni kunde skriva nått för lite nyfiken e man ju på vilka som läser =) man ser ju att besökarna efter att jag fb länkat e ju betydligt mer =)

Så nu kommer bilder , natti natt ,,

 

Björken knoppar ut för fullt,,

 

Lilleman får känna sanden mellan tårna =)

 

 

Mannen e galen =)

 

 

Säkerhet är ju viktigt =)

 

 

ÄNTLIGEN är snön borta =) till å med en snö älskare som mej ser hellre strand nu =)

 

 

Änder som bråkar i vattnet ..

 

 

Fick med när de precis lämnade vattnet för att flyga iväg ..

 

 

Du underbara solnedgång <3  

   

 


 

 
 
Ingen bild

Ullis

12 maj 2013 11:37

Härlig dag ni har haft!! Vi kommer snart och hälsar på er <3

Anna G

12 maj 2013 15:48

Det hoppas jag Ullis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna G - 28 maj 2013 22:04

Ja får man gå å lägga sig nu ? Idag har det varit blandning mellan stress å motion .. Jag började morgonen kl 8 med att jogga å pw.a Sen in käka frukost, duscha å mys med bebis =) Sen ner till en av mina mostrar hämta säng, hjälpa henne handl...

Av Anna G - 26 maj 2013 22:44

Ja fy fasen jag tycker inte alls om söndagar, söndagar menas med att då måste vi lämna smultronstället å fara hem till alla jäkla måsten som finns så fort man sätter foten över tröskeln. Men men så e ju faktiskt livet, ja när vi kom hem så bytte ja...

Av Anna G - 22 maj 2013 23:00

Idag kommer jag lägga mej rätt så stolt tack vare joggingturen på morgonen å den raska kvällsprommisen men samtidigt lite tung i hjärat. ag är besviken, riktigt besviken på människor både vänner och en som står mig mkt nära. Jag tänker fanimej lyss...

Av Anna G - 21 maj 2013 22:06

Här sitter jag å gnäller i soffan över att jag är trött på mina minst 14 extra kilon som sitter som smäck efter graviditeten, Samtidigt som jag tittar på Biggest losser.. Ja jisses vilka kämpar å de gör något åt sin övervikt. Plus att de skulle vara ...

Av Anna G - 19 maj 2013 13:59

Jaha då sitter jag i bilen på väg hem igen, hem till en jädra massa tvätt å så måste det städas oxå. Jo jag brukar fixa det mesta innan vi åker ut men det blev bara inte av denna gång. Jag har haft en otrolig helg med massa god mat å lite öl, förut...

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards