Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Anna G - 26 maj 2013 22:44

Ja fy fasen jag tycker inte alls om söndagar, söndagar menas med att då måste vi lämna smultronstället å fara hem till alla jäkla måsten som finns så fort man sätter foten över tröskeln.

Men men så e ju faktiskt livet, ja när vi kom hem så bytte jag om från bekväma slappar / camping kläder till lite mera våga visa sig ute kläder. Sen for jag iväg till Tuna Park å köpte avslutningskläder till stora killen som går ut fyran, det blev halv långa shorts (vita) å en blå/blå rutig skjorta kläderna blev mycket väl godkända av sonen så alla nöjda å glada så nu kan vi släppa klädvalet. Ja lilleman fick oxå något att ha på sig på brorsans avslutning, en färgglad "heldress" t-shirt å shorts. Ja en solhatt inhandlades då jag visste att jag inte skulle orka ta mej nånstans efter maten. Å visst hade jag rätt, mannen fixade maten medan jag var iväg, vi åt å vi deckade =)

Hur har helgen varit då ?

Min har varit alldeles utmärkt en härlig kombo av motion, god grillad mat, slappat på stranden, mys med man å barn (dock inte äldsta han var hos sin far) å så en öl i vardera ben ( jag hoppas verkligen att alla förstår att jag inte dricker mej onykter när jag har bebis, utan jag råkar bara älska öl men självklart i måttlig mängd) .. Ja en underbar helg har det varit i vilket fall som helst å jag längtar redan till nästa å sen e de bara nån pyttedag kvar sen ÄTLIGEN är det sommarlov..

 

Å jag å vännen Ullis hade bokat in en promenad idag men Moder jord tycker tydligen inte att det passar sig för det regnar så fort vi pratar om att ta en promenad..

Neej fyy jag är alldeles trött för att ens skriva så jag återkommer i morrn = )

 

Natti natt å ta hand om er <3

 

    Solnedgång i Paradiset =)

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards