Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Anna G - 6 maj 2013 21:27

Jo idag hade äldsta sonen praodag å eftersom att jag för tillfället är mammaledig så fick han ha sin prao hemma som föräldraledig. Hans morgon började kl 8.00 å 8.20 så va han redan trött på sin lillebror.. nej att vara hemma å fixa å dona som jag gör varje dag va inte hans grej = )

storkillen har ju alltid trott att det man gör är leker å sover när brorsan sover men nu fick ha se så mkt mera det är att göra. ja allt med mat, disk, handling osv osv..

 

jo idag var vi även på efterkontroll på bilprovningen, tack å lov så gick bilen igenom men vi var där i 1,5 timmar.. det var en drop in tid så ni kan ju gissa om det var spännande för mig att sitta i bilden å vänta så länge med en 5 månaders å en snart 11 åring.. OMG säger jag bara, psykbryt deluxe = )

 

För övrigt idag så kom min äldsta vän å hennes yngsta dotter över på en snabb kaffe, vi han inte prata så mkt då våra kidz tog den tiden ifrån oss =)

 

Av denna dag så har jag lärt mej att det är SÅ himla mkt lättare att vara mamma ledig själv, hinner med allt jag vill/behöver göra på dagarna trots att man e ensam med lillen då.. Sen att jag verkligen AVSKYR att besiktiga bilen , trots att den blir godkänd å speciellt på drop in tid med en jävulskt massa bilar å människor runt omkring..

 

i morrn e de födelsedag , jo hela 33 år, fy faaasen vad tiden går fort Men det är även min å mannens 3-åriga bröllopsdag å det är såklart viktigare.. Men vi firade ju lite smått i helgen å bara jag får kaffe på sängen så e jag nöjd..

 

snart börjar knasbollarna på 112Aina så logga ut nu å lägga lilleman i sängen, så ska jag få mej en skrattstund innan sängen =)

 

natti å ta hand om varandra <3

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards