Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Anna G - 13 maj 2013 20:57

För första gången på länge så är det rätt så tomt i skallen, kan vara för jag har grym huvudvärk å är en aaaaningens irriterad..

Det är mkt frustrerande när en å samma människa tror sig ha svar på precis allt , åsikten är ju faktiskt fri, ingen ska tala om vad någon annan ska tycka å tänka.. Självklart så ska man kunna disskutera som vuxna människor men att hela tiden höra att man har "fel" om något ja då blir man liiiiiite butter.. Alla människor har ju så mkt med sig själva så varför vill man sno energi av någon annan.. mår man inte så bra i sig själv så kanske man gör så, man kanske tror att man e nån jäkla besserwisser eller så..

jaja energitjuvar har i alla fall jag alltid varit grymt allergisk mot..

 

Idag så testade lilleman Biffstroganoff å jag kan lova er att de va en riktig hit han morrade mellan skedarna så jag kände mej som en duracell mellan tuggorna =) Härligt att han även gillar kött å lax istf bara grönsakspurèer.. Bra med allsidig kost å de diggar ju bvc oxå..

 

Nej titta klart på biggest looser å sen lite 112 Aina.. känner att fortsätter jag skriva just nu så kanske jag kommer ångra nått ;)

 

Natti natt, ta hand om er !!  <3

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards