Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Anna G - 7 maj 2013 22:05

vilken toppen dag det har varit, ja den började iofs med en satans ryggvärk men efter en promenad med vännen Nina å Leo så kändes det lite bättre. fm spenderades ute med Leo å Nina , Leo testade både gunga (satt i mitt knä, men arselet höll på att fastna i gungan) , gunghäst å kana.. Å så åt vi såklart glass jag testade den nya magnum med vit choklad å jordgubb å Leo åt nästan en hel glass själv efter att jag ätit bort chokladen å det var den lilla marabous nya..

När vi kom in så var de dax för mellis å sen en flaska ersättning å sen somnade vi båda två.

Det vra otroligt skönt att sova bort lite huvudvärk som antagligen kommer från ryggen å den farbaskade magkatarren.. När vi vaknade så va det bara att hoppa i kläder å åka å köpa tårta, ja se på fan jag åt tårta på min födelseag =) tror helt ärligt att jag knappt gjort det sen jag bodde hemma. jag är ju inte en sån som tycker om att bli firad men syrran å Julia kom i alla fall å åt lite marsipan tårta =) syster hade med sig en stor jätte fin bukett blommor..

Å till middag så käkade vi pizza å gissa om det var gott, jag har inte ätit de på en evigehet känns det som.. jaja skit desamma..

 

Idag kom även mamma hem från sjukan IGEN ja hon har nog klippkort där nu å inte fan hjälper de henne innan hon blir utskriven så inom längst en månad så är hon tillbaka igen =( Ibland så är ju sjukvården riktigt jävla pinsam.

 

hmm konstigt det är, jag hade en massa att skriva om idag men nu e det bara tomt i skallen..

Jaja bättre skrivlycka i morrn kanske.. =/

 

Ta hand om varandra <3

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards