Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Anna G - 3 maj 2013 18:04

Tja tja bloggen =)

Nu äntligen så sitter vi i vårat lilla paradis, ja paradiset är en vagn från tidigt 1500-tal men ack så mysig =) Här ute så slipper man all stress som faktiskt ett hem kan innebära jo ni vet disken som skriker på en, tumlaren å tvättmaskinen mullrar, ungar som springer ut å in, rastlös man ja allt.. Här ute hör man glada barn, har en nöjd sysselsatt man å disken skiter man i för den syns ej å ja tvätta gör man på söndag..

Denna tur ut hit så följde syrrans två döttrar med hit å av Julia får jag nu manikyr samtidigt som jag smuttar på en smirnoff, johanna vaggar min lilleman å mannen grillar.. Ja nu är ju livet sådär jävla härligt igen..

 

Men livet kan verkligen ha vidriga vändningar, satt å läste om AIK`s målvakt Ivan å blev så jävla rörd å det var inte långt till tårar. önskar att jag kunde få ge hans fru å döttrar en kram å verkligen beklaga sorgen från djupet av mitt hjärta.. Killen va ju lika gammal som mej å herregud det är ju när man själv fått familj som det underbara med livet börjar.. samtidigt som livet kan vara så otroligt härligt så kan det vara så fruktansvärt orättvist vidrigt.. Tänker verkligen på hans anhörig

 

Tänk en extra gång innan ni vräker ur er något som kan såra

Tänk en extra gång innan ni sårar

Säg jag älskar dig en gång extra till de ni älskar..

 

Mitt liv skulle inte var lika underbart utan mina söner å man

min syster som jag älskar till månen å tillbaka å hennes fina barn

Julia är en mkt speciell tös skulle nått hända henne så skulle jag nog hamna på Hinsan

Några av mina vänner (ja ju äldre man blir så glider man ju tyvärr ifrån) Ullis, Cilla å Nina er kan jag prata om ALLT me ni är toppen på alla sätt å vis..

Min mor å bröder (trots att jag inte träffar bror Peter så ofta.. med blod e tjockare än vatten..

Min mormor, farfar å pappa saknar jag var eviga dag..

Oj oj sentimental afton =)

Å sen ni andra som vet om att jag diggar er, puss på er =)

 

Nej nu ropar kycklingen å ja mannen att maten snart e klar.. =)


Ta hand om er <3

 

Presentation

Lycklig, kaotisk å lite små galen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästens place =)


Ovido - Quiz & Flashcards